nelliestarhandstarstable.blogg.se

Denna blogg handlar om min karaktär på Starstable.

Ny häst

Publicerad 2014-12-18 07:43:00 i Allmänt,

Jag har ju inte bloggat på ett tag som jag har sagt och på den tiden har jag hunnit köpa några hästar/ponnys. Det här är en av dem och han heter Snowboy alltså på svenska snökillen. Han är väldigt busig. Han älskar snön och det första han gör när jag släpper ut honom i hagen nu på vintern rullar han sig i snön. Det ser så roligt ut.
Han föddes i Steves gård men blev skickat till Paddockön för att Steve hade lite för många hästar och han gillade inte ponnys så därför skickade han Snowboy till Paddockön. Men när han hade kommit dit så köpte jag hans bästa vän och alla dagar efter det så hade han rymt och stegrat mot alla han hade sett men när jag köpte honom och han fick träffa hans kompis blev han jätte glad men det finns fortfarande lite problem med det där att han stegrar mot alla han ser. Han stegrar inte mot mig så ni vet eller mot mina andra hästar.
Nu blev bilden sne igen men bryr er inte om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela