nelliestarhandstarstable.blogg.se

Denna blogg handlar om min karaktär på Starstable.

Senaste nytt!

Publicerad 2014-12-13 18:08:00 i Allmänt,

Hej bloggen! I onsdags så kom ju fjordingarna till starstable. Jag blev så glad över att dem hade kommit innan jag läste att man måste vara populär med kallterna och ha gjort "Kallternas fjordingar" som jag tror jag har gjort men det där med att man måste vara populär med kallterna var inte jag så nu så försöker jag bli populär med dem och det har gått ganska bra för att jag har bara 200 rykten kvar tills jag är populär. Jag skulle vilja ha den där som är lite brun om man säger så Det hände något med min dator som gjorde att det inte kom upp någon bild så det kommer i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela