nelliestarhandstarstable.blogg.se

Denna blogg handlar om min karaktär på Starstable.

Liknade och tävling

Publicerad 2014-11-09 12:07:00 i Allmänt,

 
Igår den 8 november 2014 så gjorde jag och min bästis Moa egna tävlingar vid Steves gård. Först så fick vi tänka ut någon både snabb och svår bana. Sen när vi hade gjort det så fick vi träna på dem. Om och om igen. Sen när vi var jätte säkra på dem fick vi visa banorna för varandra. När vi hade gjort det så fick vi ta tid på varandras banor. Moa hade en häst på level 15 och snabbhet 24 och jag hade en häst på level 1 och snabbhet 3. Så kan ni gissa vem som vann. Det gjorde Moa. Som tid hade Moa 57 sekunder och jag hade 1 min och 26 sekunder. Ganska stort mellan rum. Men. När man red barnorna med tid då så skulle man liksom likna hästen. Tex om man hade vitt träns röd sadel vitt schabrak och röda benlindor då skulle man ha tex röd tröja vita byxor röd och vit mössa  och vita skor. Så om ni fattar. Jag vann på likheten och hon vann på snabbheten och svårast bana. Såhär såg jag ut och Moa när vi skulle likna hästarna. Och den hästen jag har på bilden det är en ny häst som heter Snowstar.
Detta är jag.
Detta är Moa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela