nelliestarhandstarstable.blogg.se

Denna blogg handlar om min karaktär på Starstable.

Ny oufit

Publicerad 2014-10-11 21:45:00 i Allmänt,

Hej bloggen.

På grund av att jag ej har skrivit på ett tag är för att jag har konståkning och ridning som sport och konståkningen tar så mycket tid så jag spelar lite dator på kvällen men jag hinner liksom inte med att skriva på bloggen men nu kommer jag sluta med det så nu kommer jag skriva mycket på bloggen men såklart kommer jag inte sluta med någon av sporterna. Men nu går vi över till sso istället för det jag pratade om. Jag verkligen älskar denna outfit för att det är liksom verkliga ridskor och ridbyxor en skyddsväst som man har o verkligheten och hjälmen som man kanske inte precis finns en sån men den är jätte fin i iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela