nelliestarhandstarstable.blogg.se

Denna blogg handlar om min karaktär på Starstable.

Världens underbaraste häst!

Publicerad 2015-07-16 18:56:00 i Allmänt,

Jag rider just nu oftast på Mistral! Han är helt underbar och lyssnar verkligen! Älskar dig Mistral! Jag hade tänkt att berätta historien om när jag skulle köpa Mistral:
Innan jag hade Mistral (när jag var i level 11) så tyckte alla att jag var så jobbig för att alla som red på en frieserhäst följde jag efter ;-) Min kille skickade bilder på friesrar så kär var jag i dem! Men tillslut en dag så gjorde jag ett uppdrag. ( det är uppdraget då man får göra dendär tävlingen i HolloWoods för första gången) och när jag hade gjort klart tävlingen blev jag i level 12. Jag blev så lycklig så det första jag gjorde då var att ringa mamma och killen! Jag ringde för upphämtning och red till frieser hästen. Jag har tittat på den där filmen ranchen där en person som heter Lena hittar en häst och bestämmer sig för att ta med hästen hem, jag tänkte på den filmen när jag döpte honom, eftersom Mistral i filmen var vild så bestämde jag mig för att han skulle heta något med Wild sen tänkte jag på att jag verkligen älskar honom så på slutet fick det bli love, alltså Wildlove. Jag tänkte att Mistral är väldigt fint namn och Mistral i filmen hette ju det så han blev kallade Mistral. Jag kommer aldrig glömma hur känslan var när jag köpte honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela