nelliestarhandstarstable.blogg.se

Denna blogg handlar om min karaktär på Starstable.

Tillbaka

Publicerad 2015-06-15 12:58:00 i Allmänt,

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Men jag kommer vara väldigt o aktiv på grund av lite saker irl. På den tiden som jag var borta från bloggandet så har jag köpt lite hästar på sso. Bland annat några Quarter hästar. Tre stycken faktiskt. Och dem ska ni få veta lite mer om nu.
1. Sunstar som är även kallad Sun är en snäll och bekväm häst att rida. Hon litar på sin ägare och har en väldig förtroende för ägaren. Hon är inriktad på hoppning men är också väldigt duktig på terräng. Det hon älskar mest är ompyssling. Det hon hatar mest är folk som är elaka mot varandra
 
 
 
 
.
2. Darkdream som även kallad DarkdreamXD Är en busig kille som älskar att tävla i championat. Speciellt Silvergladedbynschampionat. Han älskar att busa. Han hatar att stå still.
 

3. Daisydream är syster till Darkdream. Hon älskar att bli riden. Hon hatar att springa championat. Hon är bra på att hoppa terräng. (Hade ingen bild på henne)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela